Kis- és középvállalkozások teljeskörű könyvelése


  • Számlák és bizonylatok kezelése
  • Az egyik legfontosabb feladat a napló vezetése
  • Áfa nyilvántartása
  • Különböző pénzügyi kimutatások készítése, például mérleg, eredménykimutatás és pénzforgalmi jelentések
  • Eszközök és források nyilvántartása: a könyvelés során fontos feladat az eszközök (pl. ingatlanok, gépek, berendezések) és források (pl. kötelezettségek, hitelek, tőke) pontos nyilvántartása
  • Költségek és bevételek elszámolása: a vállalat költségeinek és bevételeinek megfelelő kategóriákba történő besorolása, és azok havi, negyedéves vagy éves elszámolása
  • Pénztárkezelés és banki tranzakciók könyvelése
  • Követelések és kötelezettségek nyilvántartása
  • Éves beszámoló és adóbevallások elkészítése
  • Pénzügyi ellenőrzés és audit előkészítése
  • Vezetői beszámolók és pénzügyi elemzések készítése
  • Pénzügyi szabályok és előírások betartásának biztosítása
  • Könyvelési dokumentáció és archíválás